W trosce o jak najwyższy poziom świadczonych przez nas usług lekarsko-weterynaryjnych oraz mając na względzie zdrowie, życie i bezpieczeństwo naszych Pacjentów pragniemy Państwu przybliżyć zasady obowiązujące w Lubelskiej Poliklinice Weterynaryjnej. Poprzez systematyczne ulepszanie naszych procedur, staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów łącząc je jednocześnie z wymaganiami jakie stawia przed na nami status Kliniki Weterynaryjnej działającej w trybie 24 godzinnym. Jesteśmy po to, by leczyć zwierzęta i minimalizować ich stres w związku z chorobą jak również po to, by wskazać ich właścicielom właściwy sposób opieki nad zwierzęciem w okresie leczenia i rekonwalescencji.

Zgodnie z ustawą Klinika Weterynaryjna musi spełniać szereg wymogów, które mogą wpływać także bezpośrednio na przebieg wizyty i różnić się nieco od Państwa dotychczasowych doświadczeń w kontaktach z lekarzami weterynarii. Klinika działając w trybie 24 godzinnym zapewnia nieprzerwaną opiekę zwierzętom przebywającym szpitalu, a także całodobowo przyjmuje wizyty bieżące i nagłe. Zatrudniając liczny zespół specjalistów nie zawsze możecie liczyć Państwo na obecność tego samego lekarza. Dlatego też zachęcamy Państwa do wcześniejszego umawiania się do konkretnych lekarzy zgodnie z grafikiem prowadzonym przez recepcję Kliniki.

Jedna Klinika – różne dyżury

W pracy naszej Kliniki wyróżniamy dwa rodzaje dyżurów:

dzienny w godzinach od 9:00 do 21:00
nocny w godzinach od 21:00 do 9:00

Podczas dyżuru dziennego możecie Państwo liczyć na pełną ofertę Kliniki. Podczas dyżurów nocnych przyjmujemy wyłącznie przypadki nagłe.

UWAGA!

  1. Cena wizyty w godzinach nocnych wrasta o 120 PLN (niezależnie od rodzaju wykonywanych czynności).
  2. Szczegółowy cennik udostępnia lekarz weterynarii lub recepcja.
  3. Pacjenci w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia życia przyjmowani są w poza kolejnością.

Ważne informacje dla właścicieli zwierząt

  1. Klinika przyjmuje wyłącznie psy i koty. Nie przyjmujemy innych gatunków zwierząt.
  2. Pierwszeństwo wizyt mają klienci umówieni i zarejestrowani wcześniej. Zachęcamy państwa do uprzedniego umawiania planowanych wizyt. Pacjenci nie umówieni muszą oczekiwać na wizytę.
  3. Ze względu na indywidualne podejście do każdego pacjenta czas oczekiwania na wizytę może ulec zmianie.
  4. Koty prosimy przyprowadzać w transporterach.
  5. Wszystkie psy bezwzględnie muszą być na smyczy i pozostawać w poczekalni pod stałą opieką właściciela.
  6. Psy agresywne oraz dużych ras proszę przyprowadzać z kagańcem.
  7. Właściciel jest zobowiązany do przytrzymania zwierzęcia w czasie wykonywania podstawowych czynności lekarskich. Ze względu na bezpieczeństwo właścicieli i lekarzy w przypadku gdy właściciel nie jest w stanie zapanować nad zwierzęciem, odstępujemy od badania.
  8. Ze względu na narzucone na nas wymogi nie przyjmujemy zwierząt dzikich i bezdomnych . W takich wypadkach prosimy o kontakt ze schroniskiem dla bezdomnych zwierząt.
  9. Wszyscy właściciele, których zwierzęta kierowane są na zabieg zobowiązani są do podpisania zgody na jego wykonanie.
  10. Pacjenci w sytuacji zagrożenia życia przyjmowani są poza kolejnością. Prosimy w takich sytuacjach o wyrozumiałość. Recepcja poinformuje państwa o ewentualnej zmianie czasu przyjęcia przez lekarza.